20-05-2010

Geheel in de lijn der verwachting

Jacky Stevens, mede-oprichtster van de WildersJugend, op haar twitterpagina over de damschreeuwer:
Uit eerdere berichten is gebleken dat deze man zich in een zekere zin [sic] van labiliteit bevindt... --- Nederland moet opstaan tegen zulk gedrag. Dit gedrag moet niet meer door de beugel kunnen, het is tijd dat wij ordeverstoorders aanpakken. --- Ik fit [sic] niet op labiele mensen, ik fit [sic] op de damschreeuwer die wegens labiel gedrag deze actie voltrok.
"Nederland moet opstaan tegen zulk gedrag." Juist ja. Zeker door zero tolerance toe te passen op geesteszieken. En die laatste zin is te stupide voor woorden. Bovendien: vit·ten vitte, h gevit - kleingeestig kritiek leveren; zeuren. Heel toepasselijke eerste definitie.

3 opmerkingen:

  1. Ze moeten al die domme mensen het stemrecht ontnemen, castreren, en in een speciaal kamp stoppen! Ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik fit niet op domme mensen, ik fit op domme mensen die dom reageren op damschreeuwerds! We pikken het niet langer! Ik ben Henk, de reageerder op blogs, en samen zorgen wij dat we weer trots kunnen zijn op Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is niet 'fitten' maar 'vitten', beste Henk...

    BeantwoordenVerwijderen