29-11-2010

No Food :(

4 opmerkingen:

  1. 'k Krijg er godbetert wel trek van.

    Ben jij inmiddels al klaar met INHolland, Harmen? En heb je al een báán?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maak jezelf bekend! Dan kan ik wedervragen stellen. Maar ach: ja en ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk aan, dubbel gefeliciteerd. Mag ik vragen hoe je aan die baan bent gekomen? Mij is het namelijk nog niet gelukt. In mei 2009 studeerde ik af en heden ben ik - na omzwervingen in Noorwegen en twee seizoensgebonden lap(zwans)middeltjes (projectwerkzaamheden @ tekstbureau en publiciteitswerkzaamheden @ schouwburg) - nog altijd werkzaam als oproepkracht op een BEGONIAKWEKERIJ. Kun je het geloven? Hulpdiensten van sollicitatieadviseurs van diverse pluimage heb ik ter harte genomen, doch het mag allemaal niet baten. Je begrijpt dat er op het Gouden Advies maar liefst veertien kratten Palm staan, hè? Hoe heb jij een job gefikst? Of bedoel je met 'het hebben van een baan' dat je gelijk ik dagelijks door de potgrond ploegt dat het een aard heeft? Is dit blog (waarvoor complimenten, ik savoureer hier nu en dan, oftewel af en toe, daar ik toch geen werk heb) soms de sleutel naar succes geweest? Welnu, het ga je goed, in deze machtige barre tijden.

    Tabee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Diederick! Wat een aangename verrassing (al had dat 'godbetert' een belletje moeten doen rinkelen)! Ik ben freelance tekstschrijver en werk veel voor Inholland. Hoewel, nu in de vakantie is het even rustig. Ben ook op zoek naar iets lucratievers/vastigers en heb de gouden oplossing helaas ook niet. Ik hou je op de hoogte van tips & trucs, heb je mailadres vast nog wel ergens op m'n schijf (of in de cloud). Als jij nu hetzelfde doet, bouwen we aan elkaars netwerk, want daar draait het uiteindelijk allemaal om in onze sector. Vergeet talent en geluk, NETWERKEN zul je!

    BeantwoordenVerwijderen