10-05-2010

Cyberterrorisme Alarmfase Rood

In de stoptrein van Rotterdam CS naar Uitgeest:
"... O Annet, ik dacht net echt dat er een terrorist tegenover me zat in de trein. Ja, echt! Hij liet zijn laptop achter op zijn zitplek en liep weg. Ik dacht dat hij hem vergat en rende achter hem aan, weet je wel, maar hij hield een raar verhaal over dat hij de conducteur zocht. Maar dan laat je je laptop toch niet zomaar achter? Ik dus terug naar m'n plek. Wilde bijna ergens anders gaan zitten, maar ja, als het echt een bom was, had het niet uitgemaakt waar ik zat, toch? Hihihi! Maar ik voelde me echt niet op m'n gemak. Komt hij na vijf minuten terug en gaat weer zitten, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ja, raar hè? Gelukkig is hij zonet uitgestapt. Maar belde je soms over de afspraak van ..." bladiebla, etc.
Iets te goed van vertrouwen zijn, levert je het predikaat 'terrorist' op. De ironie! Mensen als zij verdienen het om angstig te zijn.

2 opmerkingen:

  1. Ja.. waar gaat deze wereld naartoe??! Hoe zag ze eruit?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet gezien, maar ze klonk erg blond, letterlijk (vanwege haar stigmatiserende houding) en figuurlijk (wat van mijn kant weer een stigmatiserende uitspraak is, waarvoor excuses).

    BeantwoordenVerwijderen